Friday, December 16, 2016

အပုပ္ေကာင္ဘ၀

¤ ဖားေအာက္ေတာရဆရာေတာ္ ¤
══════════════
☆ နည္းနည္းေလး စဥ္းစားၾကည့္စမ္းေနာ္။ ဘုန္းႀကီးတုိ႔ ဒီခႏၶာအိမ္ႀကီးဟာ
အပုပ္ေကာင္လား? မပုပ္ေကာင္လား? အပုပ္ေကာင္။ အဲဒီအပုပ္ေကာင္က
ဘာေၾကာင့္ ျဖစ္လာသလဲ? ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္လုိက္တဲ့အခ်ိန္အခါ ဒီထဲမွာ
ပဋိစၥသမုပၸါဒ္႐ႈကြက္ကုိ လက္ေတြ႕ ႐ႈထားၿပီးတဲ့ သူေတာ္ေကာင္းေတြလည္း
မ်ားစြာ ပါၾကပါတယ္ေနာ္။ လြန္ခဲ့ေသာ အတိတ္ဘ၀က သုိ႔မဟုတ္ အတိတ္ဘ၀တစ္ခုခုက ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ခဲ့တဲ့ အ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္တုိ႔ ျခံရံ ထားအပ္တဲ့ ကုသုိလ္သခၤါရကံေတြဆုိတာ ရွိၾကတယ္။ လူသားတုိင္းဟာ ဒီကုသိုလ္
သခၤါရကံေတြကို ျပဳစုပ်ဳိးေထာင္ခဲ့တယ္။

☆ ထုိထုိ ကုသုိလ္သခၤါရကံေတြက ဒီဘ၀မွာ ခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရား နာမ္တရားေတြကို ျဖစ္ေစတယ္။ ျဖစ္ေစလုိက္တဲ့ ခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရား
နာမ္တရားေတြသည္ အလြန္ ေမႊးသလား? မေမႊးပါဘူး။ ဘယ့္ႏွယ္တုန္း ဒကာႀကီးေတြ ေမႊးၾကသလား? မေမႊးၾကပါဘူး။ အဲဒီေတာ့ ဒီမေကာင္းတဲ့ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္အနံ႔ေတြဟာ ဘာကုိ အေျခခံၿပီး ျဖစ္ရသလဲလုိ႔ေမးေတာ့ ကံကုိ အေျခခံတယ္။ သခၤါရနဲ႔ကံကို အေျခခံခဲ့တယ္။ ဒီသခၤါရကံေတြကုိ ဘာေၾကာင့္ ထူေထာင္ရသလဲလုိ႔ေမးေတာ့ လူလို႔ အသိမွားေနတဲ့ အ၀ိဇၨာ၊လူ႕ဘ၀ကို တြယ္တာတပ္မက္ေနတဲ့တဏွာ၊ စိတ္ကပ္ၿပီး စြဲေနတဲ့ တဏွာအရင္းခံျဖစ္တဲ့ ဥပါဒါန္၊ ဒီအ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ဆုိတဲ့ ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြ ထင္ရွားရွိျခင္းေၾကာင့္ ဒီသခၤါရကံကုိ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္တာ၊
အကယ္၍ ဒီအ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ဆုိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးသာ
ထင္ရွားမရွိခဲ့ဘူးဆုိရင္ ဒီကုသုိလ္သခၤါရကံေတြကို ထူေထာင္မႈဆုိတာ မရွိေတာ့ဘူး။ ျပဳျပဳသမွ် ကာယကံမႈ ၀စီကံမႈ မေနာကံမႈေတြဟာ ျပဳကာမတၱကိရိယာအရာမွာသာ တည္ရွိၾကလိမ့္မယ္။

☆ ဒီေတာ့ အေျခခံအေၾကာင္းရင္းစစ္ကို ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္လုိက္တဲ့
အခါမွာ ဒီအ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းရင္းေတြက အေျခခံအေၾကာင္းတရားေတြ ျဖစ္ေနၾကတယ္။ အဲဒီ အ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ေတြက ကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြပဲ။ အဲဒီကိေလသာ အညစ္အေၾကးေတြကအခုလုိ အလြန္ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ မေကာင္းတဲ့ အနံ႔အသက္ရွိေနတဲ့ ဒီခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရား နာမ္တရားေတြကုိ ျဖစ္ေပၚလာေအာင္၀ုိင္း၀န္းၿပီး ေထာက္ပံ့ေနတယ္။ ဒီကိေလသာေတြကုိ အမွီျပဳကာျပဳစုပ်ဳိး-ေထာင္လုိက္တဲ့ သခၤါရကံေတြက ျဖစ္ေစလုိက္တဲ့ ဒီခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရားနာမ္တရားေတြထဲမွာ ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္စမ္းပါ။ ဒီ႐ုပ္တရားႀကီးကုိ
(၇)ရက္ေလာက္ ေရမခ်ဳိးဘဲနဲ႔ ကုိယ္တုံးလုံး ထားၾကည့္ပါ။ ဘယ့္ႏွယ္ေနမလဲ?

☆ ပုပ္ၿပီ၊ အဲဒီလုိ အနံ႔အသက္ေတြ ဘာကို အေျခခံၿပီး ျဖစ္ရသလဲ? မေကာင္းတဲ့ အနံ႔ေတြ ဘာကို အေျခခံၿပီး ျဖစ္ရသလဲလုိ႔ ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္လုိက္
ေတာ့ ဒီမေကာင္းတဲ့ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြကို အေျခမခံဘူးလား? ခံေနတယ္။ အဲဒီ မေကာင္းတဲ့ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြကို အေျခခံၿပီး သခၤါရ
ကံေတြေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာရတဲ့ ဒီနာမ္တရားေတြကို ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္ပါ။

☆ မိမိရဲ႕ စိတ္ေနစိတ္ထားကေလးကုိ အကယ္၍မ်ားေပါ႔ေလ၊ ခုေခတ္ ဗီြဒီယုိ႐ိုက္လုိ႔ရတဲ့ ပုံစံလုိ တစ္ေန႔တာ ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ စိတ္ထားကေလးေတြကို ဗြီဒီယုိ႐ုိက္ၾကည့္မယ္ဆုိရင္ လူေတာထဲေတာင္ ျပရဲပါ႔မလား? ဘယ့္ႏွယ္တုန္း
ဒကာႀကီးေတြ လူေတာထဲကို သြားျပရဲပါမလား? မျပရဲဘူး။

☆ ကေလးဘ၀ငယ္စဥ္က အပ်ဳိလူပ်ဳိဘ၀က စသည္ျဖင့္ ျဖစ္ခဲ့တဲ့ စိတ္ေနစိတ္ထားကေလးေတြ တစ္ေန႔တာျဖစ္တဲ့ စိတ္ထားကေလးေတြ မွတ္တမ္းတင္ရလုိ႔သာ ဗြီဒီယုိ႐ုိက္ျပမယ္ဆုိရင္ လူေတာထဲျပလုိ႔ ရပါမလား? ဒီေလာက္ညံ့ဖ်င္းတဲ့ ဒီစိတ္ေနစိတ္ထားေတြဟာ ဘာေတြကို အေျခခံၿပီး ျဖစ္ရသလဲ?
အတိတ္က ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ခဲ့တဲ့ အ၀ိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ဆုိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြကို အေျခခံၿပီးမွ ပစၥဳပၸန္မွာလည္း ႏွလုံးသြင္းမွားမႈ =
အေယာနိေသာမနသိကာရကုိ အေျခခံၿပီးမွ ျဖစ္ေပၚလာရတယ္။ ဒီလုိျဖစ္ေပၚလာရတဲ့အခါ ဒီအကုသုိလ္ကံေတြက ဒီဘ၀မွာ ထပ္ဆင့္ၿပီး တစ္ခါထပ္ၿပီးေတာ့ မျဖစ္ျပန္ဘူးလား? ျဖစ္ျပန္တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ?

☆ လက္ရွိခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရားနာမ္တရားေတြကို အခ်ိန္မီ အနိစၥ ဒုကၡ အနတၱလကၡဏာေရးသုံးတန္ တင္ၿပီးေတာ့ တြင္တြင္ႀကီး ၀ိပႆ နာ မ႐ႈဘူး။၀ိပႆနာ မ႐ႈႏုိင္ေတာ့ အနိစၥပဲ ဒုကၡပဲ အနတၱပဲလုိ႔ နည္းမွန္လမ္းမွန္
ႏွလုံးမသြင္းတတ္ေတာ့ဘူး။ အာ႐ုံတစ္ခုအေပၚမွာ နည္းမွန္လမ္းမွန္
ႏွလုံးမသြင္းတတ္တဲ့အတြက္ ေယာက္်ားပဲ မိန္းမပဲ စသည္ျဖင့္ နည္းမွားလမ္းမွား ႏွလုံးသြင္းမိတယ္။ အေယာနိေသာမနသိကာရလုိ႔ ေခၚတယ္။ ဒီလုိအေယာနိေသာမနသိကာရ ရွိေနတဲ့အတြက္ ၀ိပႆ နာကုိလည္း မ႐ႈလုိက္တဲ့အတြက္ ဒီခႏၶာငါးပါး ႐ုပ္တရား နာမ္တရားေတြကို အေျခခံၿပီးေတာ့
ေနာက္ထပ္ ရာဂ ေဒါသ ေမာဟ အစရွိသည့္ ကိေလသာအညစ္အေၾကး-
ေတြက ထပ္ၿပီး လူးလဲေပက်ံၿပီး ျဖစ္ျပန္ၿပီ။

☆ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြက ထပ္ၿပီး လူးလဲေပက်ံလုိက္တဲ့
အတြက္ ရာဂမျဖစ္သင့္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ရာဂျဖစ္တယ္၊ ရာဂျဖစ္သင့္တဲ့ေနရာမွာလည္း ရာဂျဖစ္တယ္၊ ေဒါသမျဖစ္သင့္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ေဒါသျဖစ္တယ္၊ ေဒါသျဖစ္သင့္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ေဒါသျဖစ္တယ္၊ မာန္မာနဣႆ မစၦရိယအစရွိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ မျဖစ္သင့္တဲ့ေနရာမွာလည္း ျဖစ္တယ္၊ ျဖစ္သင့္တဲ့ ေနရာမွာလည္း ျဖစ္ၾကျပန္တယ္။
ျဖစ္လုိက္တဲ့အတြက္ ဒီရာဂ ေဒါသ ေမာဟ မာန္မာနအစရွိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြဟာ ေကာင္းတဲ့ အနံ႔အသက္ေတြလား မေကာင္းတဲ့အနံ႔အသက္ေတြလား? မေကာင္းတဲ့ အနံ႔အသက္ေတြ ထပ္ျဖစ္ျပန္တယ္။
အဲဒီမေကာင္းတဲ့ အနံ႔အသက္ေတြက ေနာက္ထပ္ အသစ္တစ္ဖန္ ႐ုပ္ေတြနာမ္ေတြကုိ ျဖစ္ေစမယ္ဆုိရင္ ေကာင္းတဲ့ ႐ုပ္ေတြ နာမ္ေတြကုိ သူက ျဖစ္ေစႏုိင္ပါ႔မလား? မျဖစ္ေစႏုိင္ဘူး။

☆ မေကာင္းတဲ့ ႐ုပ္ေတြ နာမ္ေတြကုိပဲ ထပ္ၿပီးေတာ့ ျဖစ္ေစဦးမယ္။
ျဖစ္ေပၚလာမယ့္ ဒီ႐ုပ္တရားႀကီးကုိ ၾကည့္လုိက္လည္း ပုပ္သုိးမႈရွိတယ္။
ရွင္ေနတုန္းလည္း ပုပ္တယ္၊ ေသသြားျပန္ေတာ့လည္း ပုပ္တယ္၊ အဲဒီလုိပုပ္သုိးေနတဲ့ ဒီမေကာင္းတဲ့ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ ဒီအနံ႔ႀကီးကုိဘယ္သူက ျဖစ္ေစပါသလဲလုိ႔ ျပန္ၿပီး ဆန္းစစ္ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ဒီအ၀ိဇၨာတဏွာ ဥပါဒါန္ ဦးေဆာင္ေနတဲ့ အကုသုိလ္တရားေတြက အေျခခံအေၾကာင္းရင္းစစ္ ျဖစ္ေနတယ္။ သစၥာေဒသနာေတာ္နည္းနဲ႔ ေျပာရင္ေတာ့သမုဒယသစၥာက အေၾကာင္းရင္းစစ္ ျဖစ္မေနဘူးလား? ျဖစ္ေနတယ္။

☆ ထုိထုိဘ၀ ထုိထုိအာ႐ုံေတြအေပၚ၌ တြယ္တာမက္ေမာေနတဲ့ ဒီသမုဒယတဏွာကုိ အေျခခံၿပီးေတာ့ ကံေတြကုိ ထူေထာင္ခဲ့မိတယ္။ အထူးသျဖင့္လူသားေတြအတြက္ကုိ ကြက္ၿပီးေျပာမယ္ဆုိရင္ တစ္ခ်ိန္က ပုပ္သုိးေနတဲ့မေကာင္းတဲ့ အနံ႔အသက္ေတြႏွင့္ ျပည့္ႏွက္ေနတဲ့ လူ႕ဘ၀ လူ႕ခႏၶာကုိ လုိလား ေတာင့္တတပ္မက္ေနတဲ့ တဏွာေလာဘကုိ အေျခခံကာ လူ႔ဘ၀ေရာက္ေၾကာင္း သခၤါရကံဆုိတဲ့ သမုဒယသစၥာေတြကုိ ထူေထာင္ခဲ့ၾကတယ္။

☆ သမုဒယသစၥာအမည္ရေနတဲ့ ဒီကံေတြက အက်ဳိးေပးလုိက္တဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္တဲ့ကံေတြ ကုိယ္တုိင္က အညႇီအေဟာက္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့ ခႏၶာအိမ္ကုိ တြယ္တာမက္ေမာတဲ့တဏွာႏွင့္ ေပါင္းေဖာ္ထားတဲ့ကံေတြ
ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ဒီအညႇီအေဟာက္ ဦးေဆာင္ေနတဲ့ ဒီကံေတြေၾကာင့္ျဖစ္ေပၚလာရတဲ့ ဒီခႏၶာငါးပါးဟာလည္း ေမႊးပါဦးမလား? မေမႊးေတာ့ဘူး။
အညႇီအေဟာက္ေတြႏွင့္ ျပည့္ေနတယ္။

☆ အညႇီအေဟာက္ေတြ ျပည့္ေနတဲ့ အလြန္ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္း-
ေနတဲ့ ဒီခႏၶာအိမ္ႀကီးကုိ ရလာတဲ့ အခ်ိန္အခါမွာ ေနာက္ထပ္တစ္ဖန္ အညႇီအေဟာက္ေခၚတဲ့ ဒီအကုသုိလ္တရားေတြကုိ ထပ္ၿပီး ေမြးျမဴလုိက္ေတာ့
ဒီအကုသုိလ္တရားေတြေၾကာင့္ ေနာက္ထပ္တစ္ဖန္ ျဖစ္ေပၚေစမည့္ ႐ုပ္ေတြနာမ္ေတြကုိ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ပုိၿပီးေတာ့ ညႇီေဟာက္မႈ မရွိဘူးလား? ရွိျပန္တယ္။

☆ ဘာျဖစ္လုိ႔ ပုိညႇီေဟာက္သလဲလုိ႔ ေျပာရသလဲ? အပါယ္ေလးဘုံ တစ္ဘုံ ဘုံေတာ့ ဒီအကုသုိလ္အညစ္အေၾကးေတြေၾကာင့္ က်ိန္းေသဧကန္ ထပ္ၿပီး-ေတာ့ ေရာက္ဦးမယ္။ ေရာက္မယ္ဆုိလုိ႔ရွိရင္ အပါယ္ခႏၶာႏွင့္ လူ႕ဘ၀ခႏၶာတုိင္းတာႏႈိင္းစာၾကည့္မယ္ဆုိရင္ေတာ့ လူ႕ဘ၀ခႏၶာက ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေရး-ေတြ လုပ္တတ္တဲ့ အသိဉာဏ္ရွိျခင္းေၾကာင့္ နညး္နညး္ေတာ့ အညွီအေဟာက္ သက္သာတယ္လုိ႔ ေျပာခ်င္ေျပာႏုိင္တယ္။ အပါယ္ေလးဘုံမွာ တည္ရွိေနတဲ့ ဒီခႏၶာငါးပါးက်ေတာ့ ပုိၿပီးေတာ့ ညီႇေဟာက္တဲ့သေဘာ မရွိႏိုင္ဘူးလား? ရွိေနတယ္။ အဲဒီညီႇေဟာက္တဲ့ ခႏၶာေတြထဲမွာ အကုသုိလ္တရားေတြလည္း ထပ္ၿပီးေတာ့ မပါျပန္ဘူးလား? ပါျပန္တယ္။

☆ အပါယ္သားသတၱ၀ါမွာ တည္ရွိေနတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးနဲ႔
လူသားသတၱ၀ါတစ္ဦးမွာ တည္ရွိေနတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကး
ဘယ္ဒင္းက ထူထပ္တယ္လုိ႔ ယူဆမလဲ? ဘုန္းႀကီးတုိ႔ႏွင့္ အနီးကပ္ဆံုးတိရစၦာန္သတၱ၀ါေတြကုိ ၾကည့္ေပါ႔။ အရွင္လတ္လတ္ တျခားတျခားေသာ
သတၱ၀ါေတြကုိ လုိက္ၿပီး သတ္ျဖတ္စားေနတဲ့ တိရစၦာန္ေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားသလဲ? အမ်ားႀကီးပဲ။ ေန႔စဥ္ေန႔စဥ္ သူတုိ႔မွာ
ဘာလုပ္ေနၾကသလဲ?

☆ ျပန္ၾကည့္လုိက္ေပါ႔။ လူေတြထက္ ပုိၿပီး မ်ားျပားတဲ့ ကိေလသာထုထည္ေတြ သူတို႔မွာ မရွိၾကဘူးလား? ရွိေနတယ္။ ဒီမေကာင္းမႈဒုစ႐ုိက္ေတြသည္
မေကာင္းမႈအက်ဳိးကုိ ေပးလိမ့္မယ္ ဆုိတာလည္း သူတု႔ိမွာ ခုိင္ျမဲတဲ့ အသိဉာဏ္ရွိတဲ့ သတၱ၀ါဆုိတာ အလြန္ ရွားပါလိမ့္မယ္။ ဒီဒုစ႐ုိက္ေတြကုိ လက္သြက္သြက္နဲ႔ သူတုိ႔က တစ္ေန႔တာကာလပတ္လုံး လြန္က်ဴးေနၾကျပန္တယ္။

☆ နည္းနည္းၾကာသြားရင္ အေမလဲ မသိၾကေတာ့ဘူး၊ အေဖလဲ မသိၾကေတာ့ဘူး။ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ သတ္ျဖတ္စားျခင္း ေမထုန္မွီ၀ဲျခင္း အိပ္ျခင္းဆုိတဲ့ လုပ္ငန္းေတြကုိသာ ျပဳလုပ္ေနၾကတယ္။ ဒီလုိဒုစ႐ုိက္ေတြကုိ လြန္က်ဴး-လုိက္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ဒီဒုစ႐ုိက္ေတြေၾကာင့္ သူတုိ႔ဟာ အလြန္႔အလြန္အေျခအေန ပုိပုိၿပီး ဆုိးရြားေနတဲ့ အပါယ္ေလးဘုံမွာရွိတဲ့ ခႏၶာငါးပါးေတြကုိထပ္ထပ္ၿပီး မရႏုိင္ဘူးလား? ရႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ တကယ့္ အာမဂႏၶေခၚတဲ့ အညီႇအေဟာက္သည္ ဘာလဲ? ကိေလသာအညစ္ေၾကးေတြ ျဖစ္တယ္။

ဒါေၾကာင့္ ----
☆ အလြန္ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ ခႏၶာတုိ႔ရဲ႕ အေၾကာင္းရင္း
☆ ခုမ်က္ေမွာက္ဘ၀မွာ ဆုိၾကပါစုိ႔။ သတၱ၀ါတစ္ဦးရဲ႕ သႏၲာန္မွာ ရာဂ ေဒါသ ေမာဟ အစရွိတဲ့ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြက အလြန္႔အလြန္ လူးလဲေပက်ံၿပီး ေနျပန္ၿပီ။ ကိေလသာအညစ္အေၾကးေတြ တစ္ပုံႀကီး လူးလဲ ေပက်ံေနတဲ့ သတၱ၀ါေတြအဖုိ႔ ေနာက္ထပ္ သံသရာခရီးဆိုတာက ေကာင္းတဲ့
သုဂတိဘုံ ျဖစ္ႏုိင္ပါဦးမလား? မျဖစ္ႏုိင္ဘူး။ မေကာင္းတဲ့ ဘုံဘ၀ကုိ ရမယ္ဆုိရင္ လူ႔ဘ၀လူ႔ခႏၶာထက္ ပုိၿပီးေတာ့ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ အနံ႔
အသက္ရွိေနတဲ့ ခႏၶာငါးပါးကုိ ေနာက္ထပ္ ထပ္ၿပီး မရႏုိင္ဘူးလား? ရႏုိင္ျပန္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ---

☆ ေနာက္ထပ္တစ္ဖန္ ဘ၀တစ္ခု ရလုိက္ရင္ ဒီအကုသုိလ္ကံေတြေၾကာင့္
အလြန္ ရြံရွာစက္ဆုပ္ဖြယ္ေကာင္းေနတဲ့ အနံ႔အသက္ရွိတဲ့ ခႏၶာငါးပါး ထပ္ၿပီးေတာ့ ရဦးမယ္။

☆Buddhavasa Tiloka☆

Dhamma Wizaya-ဓမၼဒါန~~~~~

No comments:

Post a Comment